Saturday, May 14, 2011

Keputusan Petrosains Science Show Competition 2011


Hmm . . . Keputusan ini keluar pada 11 Mei 2011 . . . Jam 6.00 petang . . .
Aku berasa gembira sangat apabila keluar keputusan ini dan ada tercatat nama aku bersama kawan ku  Mohd Amirul Asyraf . . .
Pada masa yang sama , aku pun terkejut kerana aku terus mewakili Negeri Selangor ! ! !
Ini membuatkan aku berasa mencabar . . . :)
Aku tidak pergi audition bersama pasukan dari Selangor lain kerana tempat itu berada di Shah Alam , sedangkan Putrajaya lagi dekat . . .
Jadi , Cikgu Alina pun buat keputusan untuk pergi Putrajaya . . . Sebenarnya , bukan kami sahaja yang buat di Putrajaya tetapi Sekolah Sri Ayesha , Bangi pun buat perkara sedemikian . . .
Kami orang Kajang . . . Mana sesuai dengan kawasan Shah Alam yang berputar belit jalannya . . . Hehehe :D

Walaubagaimana pun , keputusan ini adalah Muktamad . . . !  Kami memang mewakili Negeri Selangor . . .

Yang penting sekali , ini adalah permulaan IMPIAN aku untuk membawa nama Kajang High School (KHS) lebih jauh . . . Selalunya , bidang sukan bola sepak sahaja yang bawa nama KHS jauh-jauh . . .
Aku tak pernah pun dengar KHS berjaya dalam bidang lain . . .


Aku harap , impian ini tercapai dengan jayanya . . .
Kajang High school . . . Mari Kita Lakukan . . . :)


Terima kasih Petrosains , Cikgu Alina , Cikgu Suhaiza dan Mohd Rufee .

(mereka telah membantu kami dalam kejayaan ini . . .)


Ini lah gambar semasa audition di Putrajaya sebelum manjadi wakil Selangor . . . :)

1 comment: