Wednesday, June 19, 2013

Yeaaa ~ Ipoh Mali !

Sebulan sudah kita bercuti , akhirnya tanggal 18 Jun 2013 bermula semula cerita kita . .
. . . . 
Bergerak dari Kajang jam 6 pagi membuat Ku berasa sangat sejuk & mengantuk . . Zzzz
Apa pun itu sudah prinsip Bapa Ku yang suka gerak awal apabila hantar aku balik Ipoh . . 
Sabar je lahhhh ~

Macam biasa , apabila dalam kereta hendak kemana-mana , Tidur merupakan Prinsip Ku pula . . . Haahahahahaah !
Yelaa ~ Orang dah bawa kereta , jadi kita tidur je lahh . . 
Best weyyy bila tidur . . Ada Air-cond lagiiiii ! =P

Kemudian , Dah sampai Ipoh . . 
Kejap jee . .
Kejap je lahhh . . 
Nak buat apa lama-lama kan ? ? !

Sebelum ke Home Sweet Home aku kat Sari 24 . .
Aku bersama Bapa Ku ke Perniagaan israel yang paling LARIS di Malaysia . .
Award apa dia dapat ? ? ?
Anugerah Majikan Terbaik katenyaaaa ~ ! !
Lepas tu semua bangga & suka bila dapat Awards tu . .
Buat kali ke-3 berturut-turut tuuu ~ 
Haa ~ Tahu tak apa tuu ! ! 
Rasanya semua tahu . . Budak tadika 2 tahun pun tahu . .
Itu lahhhh . . McDonald ! ! poyo ~

Seterusnya aku pun pergilah pulang ke HOME SWEET HOME aku kat Sari 24 . .
Yeaaa ~ Alhamdulillah Selamat sampai . .

Ketika ini yang ada dirumah hanya lah Syid dengan Apam jeee . .
Buat sementara waktu jee . . 
Beberapa jam kemudian , sampailah seorang lagi askar budak Senibina PUO . .
Bahari ~

Akhirnya sehingga 19 Jun 2013 iaitu hari ini . . 
Rumah Sari 24 ini hanya ada 4 orang . . 
Keadaan ini akan kekal sehingga hari Khamis . .
Masing-masing lambat pulang ke rumah . . 
Enjoyyyyy ~ ! =D

Petang ni akan ada Meeting Fasilitator PUO . .
Buat kali pertama aku akan hadir . .
Untuk SEM ini aku target macam-macam . .
Aku harap , aku akan senaraikan Ahad ni . .
Malam tu pula kita update lagi BLOGGER ! !

BERDIRI DI ATAS BAKAT SENDIRI



No comments:

Post a Comment