Saturday, April 13, 2013

Projek Working Drawing BAB 1

Projek Working Drawing (WD) telah berlangsung sejak dulu lagi . . Entah lah , dah tak ingat tarikhnya HEHE !
Okay lah , permulaan cerita kita tak mahu cerita panjang lebar . .  Kita cerita pasal hari ini jee . . 
Syukur Alhamdulillah aku dah dapat siapkan KEY SITE , LOCATION PLAN dengan SITE PLAN . . Siap boleh ZEROX lagi tau ! ! =P
Hmm , tak apa lah . . Aku boleh jadikan itu sebagai RUJUKAN untuk lukisan yang lain . .

Malam ni pulak aku nak habiskan model KIOSK Design aku . . 
Memanglah dah hantar BOARD , tapi PRESENTATION nya hari ISNIN . . 
HEHEHE =D
 Tapi , kalau boleh . .  Malam ni aku tak nak tidur  . . 
Aku berasa SEMANGAT sangat untuk buat WD . . 
Jadi , MALASlah nak tidur . . 
Jom buat PLAN ! !

Plan esok pulak , aku nak bangun pukul 10 pagi . .  Nak buat WD lagi . . Sambung . . 
Masalahnya mampukah aku untuk bangun selepas aku tak tidur . .
Hmm , aku rasa masih mampu lah . . 
Sebab masa aku satu hari sebelum nak SUBMIT Design aku pun tak tidur . . 
Lepas tu aku PAKSA diri bangun pukul 10 . . 
Akhirnya bangun jugak . .  ! ! =]
Akhir kata , memang aku mampu untuk bangun ! !

JOM MAJUKAN DIRI DENGAN USAHA & BERDOA ! !

No comments:

Post a Comment