Wednesday, March 27, 2013

Bersukan dengan FUTSAL ! !

Assalamualaikum , Salam 1 Malaysia , Salam 1 Senibina . .

Hmmmm , hari ni paling BEST ! Sebab kelas BASIC SERVEY tak ada . . HEHE ~
Lepas tu pegi kelas lambat . . So , nampak tak di situ aku pun bangun lambat . . HAA ~
Jangan suka sangat , kelas tetap ada pukul 11 iaitu WORKING DRAWING ! !
Habis pening kepala aku jadinya . . Seterusnya dapat pulak TEXT MASSAGE dari CIK LIYANA (CL) ! "Kelas ada ye pukul 4 petang . . Kita nak present". Kate CL ! xD

Hurmm , tak apa lahhh . . Yang nak cerita hari ni adalah pasal FUTSAL !
#FAKTA -> Aku bermula main futsal pada umur 15 tahun . Ketika itu penganjuran sempena Ulang Tahun Kajang High School ke-90 . . Dah tua dah KHS . . =[
Haa , time tu aku memang FIRST TIME kenal FUTSAL ! ! Percaya tak  ? ! Mesti tak . . 
Tapi , memang kena PERCAYA sebab dah memang aku kenal FUTSAL ketika itu , huhu !

Okayy jom kita cerita apa yang berlaku hari ini . . FUTSAL memang dah merupakan aktiviti rutin budak kelas DSB2b di Politeknik Ungku Omar (PUO) . . 
LIVE hari SELASA di KAMPAR Perak , Jam 6 hingga 7 maghrib ! . . =P

Permainan hari ini agak MALU sikit lahh . . Yela , aku ni seorang kaki bangku . .
Kalau bola dapat kat aku memang lepas tu bola akan dapat kat pasukan lawan . . HAHA !
Tapi , SKILLS Goal Keeper aku makin berTAMBAH Skills nyeeeee ~ Yeyyyy Alhamdulillah =]
Jadi , kesimpulannya jangan lah kita abaikan Aktiviti Sukan semata-mata mengejar DUNIAWI ! Ish ish ish . . Akhir kata . . BERFIKIRLAH SECARA POSITIF & BERTINDAK AKTIF ! ! Yeahhhhh ! =D

TERIMA KASIH 



No comments:

Post a Comment